Despre viață și zile amestecate


Există un om care așteaptă să îi dau mesaj că am trecut de ziua de azi cu bine și că mă gândesc la el. Există două prietene de suflet la care mă gândesc zi de zi, pe care abia aștept să le văd, între un examen la facultate și o zi la job. Mai este și un job la care merg cu drag zi de zi, care așteaptă de la mine la fel de mult cât aștept și eu de la el și care mă îndeamnă să fiu mai bună pe zi ce trece. Să nu uit că este și o familie care seara mă așteaptă cu masa pregătită, masă pe care o dată cu timpul o servești rece și singur, pentru că noaptea vine iar ei au adormit așteptându-te.

Între carieră, școală, prieteni, dragoste și familie, sunt niște zile. Și zilele alea se imprimă în sufletul tău. Ca cea de azi.

O veste tristă dar frumoasă, un om ce încheie un capitol dar dă o pagină către un altul, o veste frumoasă despre realizările tale, motivație pentru ce va urma, o veste de la prietena ta, semn că ar mai trebui să îți faci timp și pentru ea.

Și tot ce vreau să spun prin asta este că sufletul tău trece printr-un amestec de zile pline de emoții combinate și că tot ce trăiești te construiește într-un fel. Și că între ziua de azi si cea de mâine trebuie să găsești micul tău amestec pentru a o lua de la capăt a doua zi. Și că în drumul tău trebuie să te oprești un moment să acorzi timp celor de lângă tine. 

În fiecare zi. 

Leave a Reply

