About FOREVER 21 (II)

Hello everyone!!!

Revenim în spiritul american cu care ne-am familiarizat puțin și cu un update promis despre surprizele pe care FOREVER 21 le aduce în România. 

Așa cum precizasem într-o postare anterioară, am rămas fascinată de accesoriile pe care F21 le pune la dispoziție în contextul modei cu care ne-am obișnuit. Când credeam că voi reuși să surprind puțin pe cei din jur, se pare că eu am ajuns cea surprinsă, întrucât săptămâna ce tocmai s-a scurs a adus cu ea super noutăți.

Ca să nu mențin suspansul, dau nume: bureței pentru make-up, pensule, kit-uri pentru sprâncene, coronițe și bentițe, papuci super pufoși, călduroși și frumoși- animalistici ☺️. 


Nu cunosc vreun brand pe piața românească de retail care să comercializeze produse cu o acoperire atât de largă( și nu mă refer la brandurile de cosmetice ) și care să surprindă clienții constant. Pentru mine este o bucurie să știu că ne apropiem atât de ușor de moda tinerilor americani și intrăm mult mai rapid în contact cu trenduri atât de actuale( care la noi ajungeau cu întârziere :D).

Și pentru că weekendul tocmai ce a trecut și s-a dovedit a fi unul extrem de benefic pentru FOREVER 21, avem toată săptămâna să vedem ce surprize ne mai pregătește! 

Go for more shopping and ..

Forget the rules, wear what you want ! ❤️

Leave a Reply

