7 Noiembrie. Să mă aștepți, bunico..

Și timpul s-a oprit în loc când ai plecat, bunico

 

Obișnuiam să îmi strig durerea pe rețele de socializare. Acum nu o fac. Obișnuiam să cred că sunt puternică și că înțeleg moartea. De ieri, nu o mai fac. NIMIC nu se compară cu pierderea unei bunici. Nimic.

Azi plâng o mamă.

Îți mulțumesc, bunico , încă o dată. Pentru prima zi de școală, pentru poveștile citite, pentru că m-ai învățat să scriu și să citesc. Pentru cât de îngrijorată erai când nu veneam acasă și prima dată când am mers pe role. Pentru că mi-ai iertat toate crizele de personalitate și rebeliunea adolescentină. Pentru că ai mutat munții din loc și ai continuat să crezi în mine. Pentru că mă citeai dintr-o privire și nu mă întrebai nimic. Pentru că ai știut întotdeauna cine îmi e prieten și ne lăsai să mâncăm în cameră. Pentru că mi-ai păstrat secretele. Pentru că îmi cumpărai periuță de dinți nouă de câte ori călătoream. Pentru că ai fost mereu aproape.

Să mă ierți și să mă veghezi, bunică dragă

14975835_1128649680505168_315736414_o

 

Leave a Reply

