WINTER FEARS || De ce mă sperie iarna.

Processed with VSCOcam with t1 preset Processed with VSCOcam with c1 preset

Nu am fost niciodată fana anotimpului rece. Vara îmi doream să fie iarna, apoi veneau cele -196 grade și lacrimile îmi înghețau pe față în timp ce mai bolboroseam nervoasă chestii nu tocmai drăguțe despre iarnă. Sigur că ador Crăciunul și Revelionul și toate zilele libere legale cu care vine luna decembrie, anyway, zăpada are și ea farmecul ei, DACĂ nu este însoțită de -17 grade și un cod rogvaiv de panică și ger.

Așadar, voi așterne mai jos 10 frici personale legate de iarnă. Have fun 🙂

  1. Mi-e frică să alunec pe gheață.
  2. Mi-e frică să alunec pe gheață într-un mod penibil și să fiu văzută, eventual fotografiată și colac peste pupăză să-mi rup pantalonii/picioarele.
  3. Mi-e frică să fiu atacată cu zăpadă de adolescenți/oameni pe stradă.
  4. Mi-e frică să ies din casă și să fiu găsită degerată în drum spre muncă.
  5. Mi-e frică să mă joc în zăpadă pentru că m-aș uda și mi-ar îngheța 80% din corp.
  6. Mi-e frică să nu am cu ce să mă întorc acasă și să rămân izolată într-un cătun.
  7. Mi-e frică să parcurg distanțe mai mari de 2 km.
  8. Mi-e frică să răcesc din săptămână în săptămână.
  9. Mi-e frică să-mi curgă ochii de la vânt,zăpadă and so on.
  10. THE BIGGEST FEAR- mi-e frică să nu se termine iarna.

Toate acestea fiind spuse, evit cu desăvârșire să ies din casă, prefer să beau ceva călduț și să port șosete pufoase și refuz să accept faptul că o să trăiesc cu teamă minim o lună de aici înainte.

Winter has come…

Leave a Reply

